III Jornada de Teatro Costumbrista Asturiano 2021

La Compañía Asturiana de Comedias presenta la obra El Faru, en el Nuevo Teatro de La Felguera el próximo día 22 de mayo de 2021, a las 19 horas.

Nesti momentu tán complicau pa la escena, la Compañía Asturiana de Comedies vuelve a les tables, porque les persones que la integramos nun entendemos una Asturies ensin la nuestra cultura. Y faémoslo al traviés d´una comedia actual, pero enllena de la nuestra tradición de teatru popular asturianu. Asina, van poder alcontrar los personaxes carauterísticos, el llinguaxe cercanu y les situaciones más cómiques del teatru clásicu, pero lleváos a los nuestros díes.
Vamos presentar la historia d´un executivu que marcha de la capital y instálase en un faru dashabitáu de la costa asturiana pa pasar un añu sabáticu de paz y tranquilidá y escueye. Por embargo, y como nun podía ser d´otro manera, los peculiares habitantes del llugar nun-y van poner les coses tan fáciles como esperaba.
El testu merecio´l Premiu Aurora Sánchez al meyor textu de teatru costumista del añu 2015.
Esperamos qu´esta obra merezca los meyores premios: les sos rises y los sos aplausos.

El Ciclo de Teatro Costumbrista Asturiano está organizado por el Área de Cultura del Ayuntamiento de Langreo y colabora la Fundación Marino Gutiérrez Suárez.